En låda med minnen!

Låda med brev

Den här lådan har jag precis hittat bland mina gamla grejor. En låda med en massa brev och foton, från min unga tonårsperiod, som jag alldeles glömt bort. Jag har inte tagit mig tid att gå igenom den helt och hållet, jag har bläddrat lite och skummat lite. Minnen kommer till mig, men det finns också brev från personer som jag inte alls kan minnas, vilket känns konstigt. En dag ska jag ta mig tid och gå igenom lådan ordentligt. Läsa alla brev, titta på alla foton. Ta mig längs Memory Lane.

(Det här är mitt inlägg 50/100 i bloggutmaningen #blogg100! Halvvägs igenom! 🙂 )

Kommentera

