Jag avbryter #blogg100

Den 1 mars startade utmaningen #blogg100, som går ut på att deltagarna under 100 dagar ska publicera minst ett inlägg per dag. Förra året deltog jag för första gången och gick i mål med 101 inlägg. Det var roligt och mitt skrivande fick en skjuts så det var med glädje jag hoppade på utmaningen även i år.

Men redan har jag missat tre dagar och jag känner att jag inte vill fortsätta i utmaningen. Det innebär inte att jag kommer att sluta skriva här! Jag har bara en del spännande saker på gång i mitt liv som verkligen måste komma före. Dels är det min rehabträning, (den kommer jag fortsätta skriva om den här) och dels är det lite annat på gång (som jag i dagsläget inte kan prata om) som tar upp tid och energi. Och så familjen förstås.

Till er andra som fortsätter önskar jag varmt lycka till! Det är en rolig och spännande utmaning! 🙂

 

 

6 thoughts on “Jag avbryter #blogg100

  1. Pjuuu… tänkte att den spännande följetången med ditt knä var slut nu 🙂 Jag hejar på dig i rehaben och dina spännande projekt medan jag kämpar vidare i Blogg100-utmaninge 🙂
    Hälsningar Linnea i Bayern

    Gilla

  2. Om jag inte minns fel har jag dig i mitt bloglovinflöde så med andra ord kommer jag säkert att titta in till dig fler gånger!

    Lycka till med allt du har runt dig!

    Gilla

Kommentera

