Älskade Norrbyskär!

I slutet av sommaren 2015 köpte vi ett hus på Norrbyskär, strax söder om Umeå. Jag har skrivit om det här. När vi stängde huset för vintern under Alla helgonahelgen var det med stor sorg.

En gång har jag skidat ut till ön i vinter. Sedan gick jag och bröt mitt ben. Vi har drömt om att kunna åka ut till påskhelgen, först var vi tvungna att hitta en skoter, då vi är två som är kryckburna i familjen! Skotern fixade vi! Nu är vi här!

Vi håller på att försöka slå på vattnet och få till värmen i huset.
Jag önskar er en riktigt skön påsk!

Läs gärna Ingela Hjulfors Bergs snabbguide till varför vi egentligen firar påsken här!

(Det här är mitt inlägg 24/100, dag 24, i bloggutmaningen #blogg100)

2 thoughts on “Älskade Norrbyskär!

Kommentera

