Årets hittills varmaste dag

Igår kväll innan jag gick och la mig kollade jag hur prognosen för idag såg ut. SMHI sa strålande solsken och hela 11 grader. När jag vaknade kl 7 i morse var solen redan framme. Termometern steg snabbt under förmiddagen och mitt på dagen såg det ut såhär hos oss.

Solsken, blå himmel och snö

Jag tog ut en kopp kaffe och en bok på vår bro, men snabbt kände jag att jag var för varmt klädd i mina svarta byxor och en skjorta. Det var dags att ta fram shortsen och bikinin!

Självporträtt

I fyra timmar har jag nu suttit där, njutit, läst, haft kompis på besök och haft det riktigt bra. Må det fortsätta i den här stilen nu! Våren, du är så välkommen!

Bild på mina ben, ett med ett rosa gips, det andra barbent

(Det här är mitt inlägg 15/100, dag 15, i bloggutmaningen #Blogg100)

Kommentera

