Hitta andra bloggare och sätt dig själv på kartan!

Drygt en tiondel har gått i bloggutmaningen #Blogg100 nu. Jag hoppas att jag kommer orka hela vägen i år också. I år är vi dryga 300 bloggare som deltar och det är roligt att hitta andra skribenter och även få nya läsare! Min statistik har stigit sedan utmaningen startade, vilket är roligt 🙂 (Den orangea stapeln visar 1 mars då vi startade.)

Bloggstatistik

Nu har Fredrik Wass, som är initiativtagare till utmaningen, sammanställt en lista över alla deltagare, den hittar du här. En annan deltagare har dessutom gjort en karta där vi kan placera oss, vilket är ännu roligare! Jag har sett att jag haft läsare från Sri Lanka, nu förstår jag varför 🙂 Här kan du lägga till din blogg på kartan. Och såhär ser kartan ut just nu.

Karta med pluppar där bloggare finns

(Det här är mitt inlägg 12/100, dag 12, i bloggutmaningen #Blogg100)

2 thoughts on “Hitta andra bloggare och sätt dig själv på kartan!

Kommentera

