Hmm… ska jag köra på #Blogg101?

I våras höll ju bloggutmaningen #blogg100 på – det var så den här bloggen fick liv. Initiativet till det kommer från Fredrik Wass som skriver på Bisonblogg.

Nu har Anders Abrahamsson startat initiativet #blogg101 som går ut att från nu, eller snart, och fram till årsskiftet skriva 101 inlägg. Det vill säga att det inte behöver vara ett inlägg om dagen, men 101 inlägg i alla fall. Och fram till årsskiftet.

Jag får se hur jag lägger upp det hela. Det är en utmaning att skriva ett inlägg varje dag och ha något vettigt att skriva varje dag! Men det är samtidigt roligt att tänka ut saker och ting. Så här skrev jag om #blogg100 i mitt sista inlägg under den utmaningen.

Vi får se vilka som hakar på, men jag hoppas att mina favoriter från #blogg100 också ställer upp! De är, utan inbördes ordning:

(Det här är mitt inlägg 1/101 under #Blogg101)

 

 

 

2 thoughts on “Hmm… ska jag köra på #Blogg101?

Kommentera

