Kommentar: ”Avpixlat skriver ju sanningen då invandrare våldtar”

Igår skrev jag att rasisterna har hittat min blogg och jag har också sett att några kommit till min blogg via Flashback. Men jag har inte hittat den tråden där det troligen finns en länk till mitt inlägg ”Rasistiska sajter du inte vill råka dela”.

Som jag skrivit tidigare godkänner jag inte deras kommentarer. Det här är typsikt en sådan som jag inte godkänner – klicka för att se bilden större.

Rasistsisk kommentar

Den här personen vill alltså ”läsa sanningen när invandrare har våldtagit bl a” som Avpixlat rapporterar om. Och personen förstår inte att den är rasist. Stor suck!

Igår läste jag ett bra inlägg på Emmanismen som diskuterar precis det här – och hur vi reagerar då en ”svensk” har ”våldtagit bl a”. Läs hennes inlägg ”Inte alla män, men nästan bara män” här. Om alla Niklas, Anders, Mattias, Andreas, Tony, Jackie, Göran som begått vansinniga brott. Skriver Avpixlat med namn och personuppgifter om även dem? Tveksamt, skulle jag säga. Hon skriver:

En man som heter något i stil med Hassan, Mohammed, Bojan, Dragan, Ali, Ahmed, Omar, Bogdan, Zoran eller Suleyman begår en våldtäkt, eller ett mord. Facebook, Twitter, Flashback och samtliga rasistsajter svämmar över av män som påpekar förövarens grupptillhörighet. Ja, att han har en namn som klingar utländskt. Att problematisera det faktum att han – likt alla ovan nämnda brottslingar – är man, skulle de aldrig drömma om.

Läs också:

One thought on “Kommentar: ”Avpixlat skriver ju sanningen då invandrare våldtar”

Kommentera

