Endast 8 dagar kvar i #blogg100

Det är en vecka kvar av utmaningen #blogg100. Jag trodde inte alls att det skulle gå, men snart är vi i mål. Jag kommer att ha skrivit minst 100 inlägg under 100 dagar. Det har varit riktigt roligt, måste jag säga. Att varje dag tvingas tänka till om något har gjort mig väldigt gott. Och jag har kommit i kontakt med andra deltagare genom det här:

ANECHKA Ю är en svensk som bor i Moskva och hon har i sin blogg skrivit sina tankar kring slutet av utmaningen, läs ”När målet är resan & resan tar slut”. Hon skriver också ofta väldigt intressanta inlägg i övrigt också.

Malin Crona är också en deltagare i utmaningen vars texter jag tycker mycket om. Det var henns son som fick hjälp via sociala medier med sin läxa då familjen inte äger någon köksvåg. Läs ”Älska internet!” här.

Ninni Udén skriver också bra och intressant i sin blogg, liksom Ingela Hjulfors Berg.

8 dagar, 8 inlägg kvar. Nu kör vi på sista tiden – hur det blir efter den 8 juni får vi se. Men jag kommer nog fortsätta nästan i samma stil. Det är ett nöje!

(Det här är mitt inlägg #93 på den 92:a dagen i bloggutmaningen #blogg100)

Kommentera

