En dag med resa och möten

Idag har varit en intensiv och väldigt intressant dag, måste jag säga! Vi har haft både projektledningsmöte och partnermöte för ett av de projekt vi driver på jobbet – en dag ska jag berätta mer vad det är vi gör. Och just nu är jag tröttare än tröttast, dagen kommer att illustreras med bilder.

IMG_3910Klockan ringde tidigt, i Umeå snöade det.

IMG_3911Frukosten åt jag på tåget, kaffe var viktigt.

DSC_4585Det här huset fick jag en bild på genom tågfönstret i farten. Tycker det är så läckert!

IMG_3918

I Sundsvall sken solen! Riktigt fin dag här! Synd bara att vi suttit inne exakt hela dagen! Tröstefullt var att mötena var riktigt intressanta och bra!

IMG_3915

Här åt vi lunch. Rätt okej lunchmatsal, måste jag säga.

IMG_3921

Jag fotograferade våra projektdeltagare under de möten vi haft. Dock måste jag lära mig den här kameran mer! Tänker låna hem den några veckor och lusläsa manualen.

IMG_3919

Den här trappen har jag nu gått upp för till mitt rum.

IMG_3922

Här har jag borstat tänderna och nu tänker jag säga god natt, kommer sova som en prinsessa! I morgon väntar seminarium.

(Det här här inlägg 46/100 i bloggutmaningen #blogg100)

Kommentera

