Sista minuten!

Jag hinner! Kanske!

Bild på räls

Det här är en dag i #blogg100 då jag inte alls haft tid. Dagen har varit upp kl 05.20 för att hinna med ett tåg till ett möte i Härnösand, sen tåg hem. När jag kom hem var Spotify på gång på hög volym och barnen lagade middag (TACK!).  Efter middagen hade jag och en nära vän bestämt att vi skulle ses, nu är jag hemma.

Reflektioner från dagen är i alla fall att vissa möten man har är bra. Ibland känns möten i jobbet som att det är något onödigt ont, vissa av de mötena ger kraft. Idag var ett sånt möte för mig. Vi har ett så bra gäng i vår projektledning för det här projektet, vi är också väldigt överens om att det är så. Det här projektet är ett riktigt bra projekt, jag kommer med tiden att prata vad det handlar om.

Och NU slog klockan 00.02, den 12 mars. Jag publicerar det här ändå som mitt inlägg 11/100 under utmaningen #blogg100.  Jag har flera inlägg på lut, men de kräver en del tankeverksamhet. Jag SKA genomföra det här projektet!

2 thoughts on “Sista minuten!

  1. Jag hejar på dig! Ett par minuter hit eller dit har åtminstone jag överseende med… Tror inte det finns någon (mer än du själv i så fall) som inte skulle godkänna ditt deltagande som fullgånget så här långt! 😉

    Gilla

Kommentera

